Tuesday 2 October 2012

My journey with...EPHYRA

Salam and Hai semua…
Salam perkenalan…
I am Shema Zailan. I am 33 yrs old and mother of 2 girls. To be frank with all of you, even though I am working with one Oil & Gas company, saya bukanla wanita bekerjaya yang anggun lagi bergaya. I am just a simple women and I don’t like to bermekap. When I turned 33, I started to worry about my face. Yelah saya bukan suka tempek apa2 kat muka ni… aging sign dh mula nampak…camne saya nak sorok if saya bukan seorang yang suka mekap lagi bergaya..
That is where I started to look around, I carik collagen drink yang boleh bantu sy dlm problem ni. Frankly speaking, saya memang takde masalah muka yang teruk. No pimples or other major issue… just my pores are slightly big, especially on my nose n cheek. Carik punye carik… then I’ve found this amazing drink called EPHYRA..
I started with a box… memula minum.. the first difference is my energy level. Dulu I cepat letih and lps amalkan EPHYRA, saya lebih bertenaga.. untuk minggu pertama, saya dpt rasa rambut saya makin sihat, Nampak lebih lebat. Dari segi kulit saya tak nampak sgt sbb muka saya sememangnya takde big problem. Apa yang saya perasan, lps amalkan EPHYRA, kulit saya tak kering lagi. Muka mcm sikit berkilat tp bukan berminyak… mcm ada satu layer of protection kat our skin. Bila continue my 2nd box, baru I prasan yang pores kat pipi n nose I makin lama are getting smaller. OMG..that is so amazing sbb I mmg tak suka tgk pores yang besar ni…annoying je rasa…
Friends started to ask, apa yang I pakai… I told them…EPHYRA helps me… from there I started  to be an authorized dealer for EPHYRA. From 1 carton to another and another, I helped many women to find their inner beauty. Recently, after 2 boxes of EPHYRA, I started to realize that my panda eyes had gone. Alhamdulillah…. Byk product yang saya cuba, still no go… but with EPHYRA, byk masalah I gone.
Memang tak dinafikan if tak cantek, makan apa pun muka tak cantek… Yes mmg betul tp EPHYRA ni dapat membantu kiter menyerlahkan lagi kulit kita. Saya sgt berpuas hati dengan perubahan yang saya nampak selama ini. Banyak lagi kebaikan ephyra ni… saya akan list kan di entry akan datang.
Kerana percayakan kelebihan yang ada pada EPHYRA, saya berani mengambil langkah lebih drastic to be one of EPHYRA authorized dealer. For now, I am a delaer for area Sungai Buloh, Saujana Utama, Subang Jaya and KL Sentral. But no matter where you are, if you would like to be part of EPHYRA, feel free to  call me..
SHEMA ZAILAN @ 012 647 9747

No comments:

Post a Comment